Söndag

Bra helg! Har tränat och i övrigt mest bara varit allmänt skönt ledig, med undantag för några korta stunders nödvändigt skolengagemang och två maskiner tvätt idag. Fick till ett rå-gött flyt i löpningen igår, ett flyt som jag hoppas inte bara var tillfälligt utan håller i sig framöver. Jag bara travade på och hade skönt "go", hemligheten tror jag stavas att jag lyssnade på två låtar om och om igen under 30 min för att inte riskera att komma ur flytet och förlora takten. I går eftermiddag/förkväll tog jag och Robin oss en spontantripp till Kristinehamn för att besöka mor, far och bror Daniel som bodde där i stuga under helgen. De blev överraskade och glada, och tillsammans åt vi tacos. I ärlighetens namn hade väl jag och Robin hoppats på att få oss en grillbit eftersom vi åt tacos i fredags, och grillning hör ju "semester" till, men tacosen gled ju ned utan nå bekymmer den med ;-) Som att det inte vore nog med vårt familjära samkväm med den trion igår så kom de förbi här idag på vägen hem för en liten fikapaus. I vanlig ordning när pappa är här så kommer vi alltid in på ett visst spår - vårt hem och vad man kan förändra/göra! Mycket snack och liten verkstad än så länge, men till hösten blire nytt golv och bort med en garderob i hallen, förhoppningsvis även nya rumsdörrar...

Veckan som kommer:
- Har inte skola förrän på torsdag, då är det examinations-tajm, näst sista i ordningen
- Det självklara momentet: Träna! Bäst att passa på när man har tid å ork.
- Öva på torsdagens presentation
- Robins bror Martin fyller 18 år på tisdag, då blire dit och fira honom
- Planera avslutningskalaset med klassen
- Skriva klart den sista uppgiften på utbildningen
- Fullspäckad lördag i form av Eurovision-spinning, två samkväm och Eurovision

SO LONG!

Inspirerad av alla fina bal-människor i Köping igår...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0