Maj maj måne

Jag lever, och jag återkommer bättre snart igen, i någon form :-) 
Bloggar jag inte vidare här så kommer jag tipsa er vidare till min nya blogg.
Nu när jag ändå är här kan jag ju fylla i glappet lite genom några punkter...

- Fick biljetter till Lady Gaga, så nu ska vi stå där och ösa igen, jag och Elon!

- Folkhälsostämman var mycket givande, vi fick verifierat och bekräftat att vi kan mycket samt att det finns en rad olika områden man kan arbeta inom i folkhälsovärlden

- På torsdag har jag och Robin årsdag, det är 9 år sedan vi började vår kärleksresa 

- Robin har fått sommarvikariat på banken i Kungsör, 9 veckor, toppenbra ju!

- Jag har äntligen beställt ny telefon som jag nu ivrigt väntar på. Valet föll på en Samsung Galaxy S2 då jag försökt ta till mig iphone men det har inte klickat. Nu kommer jag också för första gången i mitt liv ha ett mobilabonnemang, har kört kontatkort ända till nu, till mångas förvåning.

- Vi har möblerat om i tredje rummet/skrotrummet så nu har det plötsligt genom enkla medel gått och blivit ett snygg rum med kontorskänsla. 

- Vi har även fått en vit byrå och en hatthylla som vi velat ha, tack mami och papi ♥

- Nu är vi på jakt efter det perfekta golvet så är hallen uppgraderad :-) 

- Jag har styrt upp min garderob genom att hänga kläderna på galgar, vilket lyft! Så skönt att se alla kläder så man slipper röra runt bland andra plagg när man är ute efter något.

- Vi har fått tillgång till vårt källarförråd vilket betyder att vi kunnat gå ned med onödiga saker = mer utrymme här uppe i lägenheten. Nu är det ju inte direkt så att vi saknar utrymme, men ändå, jag har hellre utrymme i lådor och skåp som man kan fylla än att de svämmar över. 

- På onsdag är det tre veckor kvar i skolan! Fullt ös nu ända in i mål!

- På lördag vankas det fest hos Ståhljonson, den sista, en era går mot sitt slut...

Det får räcka som en liten update för denna gång.  Jag kommer som sagt återkomma, här eller någon annanstans, så det är inte det sista ni hör från mig. Jag har lite idéer i skallen :-)

TUDELUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0