Från mobilen

Åh så skönt det är att ligga i sängen å surfa medan man vaknar till. Kolla lite nyheter, facebook, bloggar... :) När jag kliver upp blir det en promenad tror jag, gillar att börja dagarna med en promenad då det är lagom ansträngande aktivitet å man vaknar till av frisk luft. Vet att vissa tycker det är väldigt segt att gå, å det skulle nog jag oxå tycka om jag inte hade schysst musik eller filip&fredriks podcast i öronen. Jag har svårt att lyssna på musik hemma när jag bara surfar runt å så då jag typ känner att det stör min koncentration, men när jag är ute å går så fungerar det utmärkt att lyssna och jag kan ibland rent av känna mig sugen på att gå ut å gå bara för att lyssna på some nice music. Annars då? Bitter för att det inte är någon spinning idag med anledning av att det var röd dag igår vilket gör denna dag till en llämdag som de passar på att utnyttja. Men det finns ju helt klart värre saker att ägna bitterhet åt så... Well well, om jag skulle ta mig upp å börja dagen. När jag kommit hem från promenixen blire å kirra lite på en skoluppgift. Ikväll vankas tacos, längtar...

Nu ringde förresten en person från samhällsmedicin för att svara på lite frågor till en uppgift så det var bra att jag segade
kvar här i sängen för hade jag varit ute hade jag ju inte kunnat anteckna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0