Onsdag

Var en sväng till skolan idag, det gick bra att opponera och diskutera om frågorna, för att inte glömma hur trevligt det var att träffa 3 st av dem i min grupp igen ;-) (Man väljer ju sina vänner med omsorg, höhö) Jag hoppas att vi omgrupperas i B-kursen, då menar jag inte endast för att slippa dem jag inte går ihop med utan också för att jag personligen utvecklas bättre om jag får bolla tankar och idéer med andra emellanåt, få lite nya synsätt och lära mig av dem! Jag längtar till vi får tillbaka hemtentan, hoppas det inte tar allt för länge att betygsätta och inte minst hoppas jag innerligt att jag blir godkänd på även detta moment, då har jag klarat mig prickfritt genom A-kursen och kan ta tag i B-kursen med entusiasm eller nått, åtminstone kraft, för jag får verkligen en knuff i ryggen i rätt riktning när jag ser resultat - så är det med allt; träning, skolarbete, städning :-) 
 
Introduktionen till B-kursen är först på måndag så nu blire ett par lediga dagar igen till dess... :-) På lördag ska jag glida hem till Kopenga och träffa Elin, det ser jag fram emot - det blir den gamla vanliga men ack så fina visan; Promenad och käk på Caffe Latte! På kvällen blire dock att glida tillbaka hem till Öret igen, för då uppträder Millionstylez och Swingfly på Kåren - det går ju inte att missa - så då ska man stå i folkhavet och hoppa som en fjortiz är la tanken... ;-) Njaa.. Beror på berusningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0