Torsdag

Det har varit en rätt så bra dag idag, lagom händelserik och lagom slapp! :) Började som planerat dagen med ett pass på gymmet som gick helt okej men inte mer, hade högre föhoppningar&förväntningar men kroppen ville inte samma sak som knoppen så jag hoppas på bättre och starkare kraft imorgon! Efter gymmet svepte jag min första protein-drink, testade banan/choklad idag och den smakade helt okej! :-) Imorse var det förresten rätt så lugnt på gymmet och mest pensionärer så då tog jag tillfället i akt att våga mig in i rummet med fria vikter, hehe, jag menar de muskelösa grabbarna som brukar pumpa där är ju inte att leka med så då vill man ju inte stå där och mesa med pyttevikter och göra på sitt speciella sätt typ ;-) Jag måste skaffa mig lite stake! Fast ärligt talat tror jag egentligen att de skiter i en fjant som mig ;-)

Efter gymmet duschade jag och åkte ut till H&M och shoppade lite nytt jag spanat in - en kjol, ett linne och ett plagg som jag inte kan bestämma om det är en blus, skjorta eller tunika, och det spelar ju mindre roll vad det är ;) Väl hemma vare köttfärssås-lunch, lite lätt städning, tv och spana ut några plagg att ha på sig på lördagens fotografering. Nu på kvällskvisten kom mina älskade föräldrar över på fika då de hade vägarna förbi, väldigt uppskattat och trevligt att få sällskap medan Robin var på träning! =) Nu ska jag fixa ett litet kvällsmål och glo massa bra tvprogram jag spelat in innan det är dags att borsta tänderna, använda plackers och skölja med Listerin som jag gjort flitigt den senaste veckan inför morgondagens tandläkarbesök 8-)

Jag idag med vikterna, typ.. Okej, kanske inte, men nästan :-)

Kommentarer
Postat av: sara

shopping är fan bäst!

2010-08-28 @ 06:52:55
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0