Tisdag 2

Ojojoj, riktigt aktiv idag - inte likt mig! ;-) Men någongång ska man väl förvåna sig själv! Har varit i skolan, shoppat och avslutningsvis tränat, känns skönt att vara helt slut i kroppen och veta att man faktiskt gjort något idag! Hehe, jag är så söt! :) Så efter en hel dag utanför hemmet och från min bästis soffan så tänker jag inte lyfta min kropp härifrån förän det är läggdags om man bortser från eventuella toapauser. Men först ska jag ta en lååång dusch innan jag tar täcket och lägger mig och glor på Desperata Hemmafruarna, Christine, Brothers and Sisters, Andra Avenyn osv :-) Åh så härligt det ska bli!

För övrigt så fyndade jag tre trosor som var på rea på min lilla shoppingtur. Så för tre st fina fick jag ge det ynka priset 69.50 kr - och det känns ju nice eftersom att man vanligvis brukar få ge just det priset för bara ett par :-) Ärligt talat så är jag en riktig "troso-man" - jag har med andra ord väldigt svårt att inte köpa ett par när jag är ute på vift ;-) Köpte även presenter till min broder, vad kan jag ju förstås tyvärr inte skriva här ifall han skulle ha vägarna förbi. Men jag kan säga att jag är riktigt nöjd iaf! :-) Nu återstår bara nästa problem - julklappar till alla... Funderar på att ta mig en tur upp på stan även imorgon. Eller om jag har tillgång till bilen, då blire ut till Marieberg.

 

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Vilken färg använde du när du färga håret mörkt? :)

tack på förhand.

2009-12-01 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0