Friday Friday

hey yoh!

sicken festlig fredag det har varit, dagen har glidit på bra!
inga stora planer för kvällen nu, ska mest ta igen mig efter veckan,
med lite cola, nötter och ett stycke robin. och lagom tidig sömn.
den gångna veckan har jag svårt att placera i någon kategori,
den har bara varit något som jag inte kan sätta ord på.
varken hård eller lätt, varken speciellt ledsen eller glad -
utan kanske bara vanlig och mittimellan på alla sätt och vis.
idag är det iaf skönt som vanligt med fredag! :)
ytterligare en skolvecka har nått sitt slut och vi är en vecka närmare party!
fredag innebär fredagsvanan promenad i skogen med elin efter skolan.
trevliga och hurtiga kilometrar, därefter hem och duscha och äta.
väl efter det känns allt fulländat. man kan bara existera och inget annat.

så jahaja, härnäst ska jag/vi kolla på lite inspelade program,
som vi missade när vi åt och pratade över maten som varade 1 timme (!)
finns mycket att ventilera efter en vecka. 
så lätt jag känner mig nu när allt är ute,
känner sådan kärlek och tacksamhet till mina föräldrar just nu 8-) <3
nåja, senare blir det en film som vi inte fajtas klart om vilken ännu.
är trött som ett as så kommer säkert somna in så skönt sen.
imorgon ska vi brumma till västerås redan runt 11-rycket,
så det kanske är bra att få sig lite skönhetssömn.
affärer och därefter kalas står på schemat! de båda gillas.

idag kom studentmössorna! fick en skön feeling, längtan! :)

hohojaja, nu är det dags att slita sig och hänga med mina klippor!

TJARÅ, TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0